برگزاری سمینار واکسیناسیون در شرایط خاص توسط مرکز تحقیقات عفونی اطفال در سال 1393

طبقه‌بندی مطلب

تصویر

پوستر همایش

متن

مرکز تحقیقات عفونی اطفال دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نظر دارد در تاریخ 7 لغایت 9 آبان ماه سالجاری سمینار واکسیناسیون در شرایط خاص  را در سالن همایش های بین المللی امام خمینی(ره) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار نماید.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات عفونی اطفال، این سمینار با هدف آشنایی با واکسیناسیون در شرایط نقص ایمنی ، واکسیناسیون در کودکان مبتلا به عفونت HIV، واکسیناسیون در افراد مبتلا به بیماریهای مزمن و زمینه ای ، واکسیناسیون در دریافت کنندگان داروهای شیمی درمانی ، واکسیناسیون در شرایط اپیدمی بیماری ها ، آشنایی با واکسن ها جدید و تولید آنها در ایران و آشنایی با سیاستگذاری های جدید و پیشرفت های ملی در زمینه واکسیناسیون در کشور برای گروه های فوق تخصص عفونی کودکان، فوق تخصص ریه، دکترای ایمونولوژی، پزشکان عمومی، کارشناسان، کارشناس ارشد ودکترای داروسازی، کارشناس ، کارشناس ارشد و دکترای علوم آزمایشگاهی، دکترای میکروبشناسی، کارشناس ارشد و دکترای ویروس شناسی،  کارشناس ، کارشناس ارشد و دکترای پرستاری و مامایی  و متخصص بیماری های کودکان برگزار می شود.

لازم به ذکر است که سمینار فوق برای گروه های هدف دارای 75/12 امتیاز بازآموزی می باشد. علاقمندان جهت شرکت در این سمینار و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه سمینار از طریق تلفن 22908292 تماس حاصل نمایند.